wtorek, 3 listopada 2020

Pieśń Kobiety Polskiej 2020

 Starałam się na tym blogu nie uprawiać polityki, ale nie potrafię pozostać obojętna, bo chodzi o przyszłość mojej córki, mojej wnuczki oraz innych młodych kobiet i dziewczynek. Zresztą, już mało kto chyba tu zagląda, jednak wstawiam. Niech tu wisi, może ktoś na to trafi.

Mam teraz ciężki czas mimo, że już jestem emerytką. Ale nie wygląda to tak, jak mi się marzyło. Nie dysponuję swoim czasem tak, jak myślałam, że będzie. Toteż pisanie bloga zeszło na dalszy plan. Pozdrawiam wszystkich zaprzyjaźnionych piszących. Zdrowia Wam życzę i spokoju.



4 komentarze:

  1. Nie wiem, co powiedzieć. Joanno.
    Dobrze, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Joanno. Też się cieszę, że jesteś. 😘

      Usuń
  2. Takie czasy jaka polityka... wszystko popieprzone! Najgorsze, że nie widać, tego światełka w tunelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ponoć jednym z najgorszych przekleństw oprócz "obyś cudze dzieci uczył i cudze pieniądze liczył" jest waśnie to: "obyś żył w ciekawych czasach". No i mamy, nie dość, że covid-19, to jeszcze i nieudolny rząd, na świecie zamachy terrorystyczne, kurczę ciekawie jak jasna cholera!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa