niedziela, 1 listopada 2020

"Folwark zwierzęcy 2020", czyli Orwell wiecznie na czasie!

 Nie mogę pozostać obojętna. Po tym, co zobaczyłam tydzień temu przed domem Kaczyńskiego, to pospolite ruszenie Polek i policyjną obstawę - musiałam... Za wulgaryzmy przepraszam, ale były konieczne, gdyż opisują sytuację, jaka tam się wytworzyła. Ogólnie jestem przerażona. Mam córkę i wnuczkę. Protestuję przeciwko zniewoleniu kobiet i torturom, na które chce się je narazić w przypadku ciężkich, nieuleczalnych wad płodu. I to nie jest moje ostatnie słowo (piosenka/satyra).

... Psy, co miał je na usługach,
Suk ze sto, a nawet dwieście
Stały, jak ulica długa
Wszystkie, które były w mieście! ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa