poniedziałek, 7 czerwca 2021

#nerkajestmodna Akcja propagująca badania profilaktyczne

 W dniu 07.06.2021r. otrzymałam kurierem piękną nerkę. Zostałam tym samym ambasadorką akcji #nerkajestmodna

To wszystko zadziało się dzięki Mądrej Babci, która w swojej Silver Tv (Facebook i YouTube) tę akcję nagłośniła. Akcję prowadzą Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

Czy wiecie, że diagnozę raka nerki każdego roku słyszy 5000 osób w Polsce, a jedynie 58% z nich przeżywa 5 lat? Stosunkowo rzadki, zapomniany, niewidoczny, a jednak niezwykle groźny - taki właśnie jest rak nerki.
‼️Dlatego nie zwlekaj i już dziś zapisz się na badanie profilaktyczne USG jamy brzusznej‼️
Koniecznie namów na badanie choć jedną osobę z Twojego środowiska ‼️
Moja koleżanka Ela niestety przegrała walkę z tym właśnie rakiem. Nie wiedziała, że jest chora, a on podstępnie ją zabijał. Gdy wystąpiły objawy, było już za późno.😢
‼️Badajcie się! Zdrowy styl życia też nie zaszkodzi. Zachęcam do wszelkiej aktywności fizycznej oraz zdrowej diety. Różowa nerka na moich biodrach będzie Wam o tym przypominać‼️

  

Sesja zdjęciowa i rozpropagowanie akcji w sieci były warunkiem otrzymania tej pięknej różowej nerki, za którą pięknie dziękuję. A skoro podjęłam się tego ambasadorowania, to czynię to z wielką przyjemnością. I jeśli dzięki tej akcji uda się ocalić choć jedno życie, to warto!

2 komentarze:

  1. Bardzo dobra akcja, choć przyznam się, że nie słyszałam o niej. Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, staram się jak mogę i dokumentuję na moim koncie FB. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa