poniedziałek, 23 grudnia 2019

Moja kolęda w wersji śpiewanej z życzeniami najwspanialszych Świąt Bożego Narodzenia 2019

Kochani, wreszcie się zmobilizowałam i nagrałam "Moją kolędę". Długo próbowałam nawiązać współpracę z jakimś kompozytorem, zainteresować kogoś kompetentnego moimi tekstami. Niestety zrozumiałam, że jestem w tej kwestii zdana na siebie. Toteż zamieniłam się w kombajn, sama ułożyłam melodię do własnych słów, sama sobie zaakompaniowałam i sama zaśpiewałam. Wyszło, jak wyszło. Sami oceńcie.
⭐🌟⭐
Życzę Wam pięknych Świąt, przepełnionych serdecznością, miłością, zrozumieniem.
Niech będą zdrowe i radosne!
🎄🎅🎄


1 komentarz:

  1. Potwierdza się stara prawda, że jak chcesz liczyć to licz na siebie. Sam też się o tym coraz częściej przekonuję. Wzajemnie Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa