wtorek, 2 lipca 2019

Zwiększona aktywność na YouTube, czyli piosenek ciąg dalszy

Jak już wspomniałam na FB, mam teraz więcej czasu, ale nie mam czasu na jego marnowanie. Wreszcie bez przeszkód mogę zajmować się tym, co lubię, co mnie zawsze "kręciło". I cóż, że po amatorsku, ale z pasją! I to najważniejsze. Na moim kanale na YouTube otworzyłam playlistę o nazwie P.A.S.E.M.

Co to takiego i po co, wyjaśniam w pierwszym filmiku, a w drugim publikuję już pierwszą piosenkę z krótkim komentarzem. Zapraszam do oglądania, komentowania i udostępniania, oczywiście jeśli uznacie, że to jest warte rozpropagowania. Zachęcam do subskrybowania kanału, wówczas dostaniecie powiadomienie o nowych filmikach, które tam wrzucę. Pozdrawiam wakacyjnie. 
😄



6 komentarzy:

  1. Wygląda na to, że będę pierwszym, jeśli chodzi o komentowanie tej nowej formy. Powiem tak... jeśli ciebie to cieszy tak trzymaj! Umieć stworzyć tekst to umiejętność, ale go jeszcze zaśpiewać to już talent niewątpliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he taki tam talent, jakich pełno. Ale niewątpliwie cieszy, że mogę wreszcie robić to, co mnie kręci od zawsze, a na co nie miałam do tej pory czasu. Dzięki, że zajrzałeś :)

      Usuń
  2. Świetnie! Popieram talenty!. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy krok w chmurach zrobiony. Teraz czekam niecierpliwie aż zaczniesz chłostać P.A.S.E.M.!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to w następnym wejściu już trochę pochłoszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa