sobota, 20 lipca 2019

Satyra polityczna

Nawet nie macie pojęcia, jak się teraz świetnie bawię robiąc to, o czym zawsze marzyłam, a na co nigdy nie miałam czasu.
Nagrywam te swoje filmiki i nawet układanie muzyki jakoś mi idzie. Czekałam na jakiegoś speca od muzyki, który by zechciał podjąć ze mną współpracę, próbowałam zainteresować moimi tekstami różnych wykonawców. Wszyscy mieli mnie w tak zwanej d*pie. Musiałam więc zając się tym sama - taki kombajn, co to sam napisze tekst, ułoży muzykę, sam zaśpiewa i sobie zaakompaniuje, a potem to nagra. No i jakoś daję radę. Wiadomo, dalekie to od profesjonalizmu, ale w sumie w satyrze nie to jest najważniejsze, tylko przekaz.

Dziękuję tym wszystkim, którzy zaglądają na mój kanał YouTube, na moją stronę na FB -"Czarownica z Bagien", którzy pozostawiają swoje reakcje, a bywa, że i komentarz. Szczególnie serdecznie dziękuję subskrybentom. W ciągu 2 tygodni mój kanał ma ich 74. Jeszcze 10 i będzie tyle subskrypcji, ile ma Polska Opera Królewska 😉. Wiem, że to niewiele przecież, ale też cieszy.

W moim cyklu P.A.S.E.M. opublikowałam już sześć odcinków. Nie wszystkie umieszczam tutaj, opuściłam odcinki 4 i 5. Zapraszam bezpośrednio na YouTube. A dzisiaj prezentuję Wam ostatni z zamieszczonych filmików - odc. 6.


Szczególnie serdeczne pozdrowienia przesyłam Kasi Dudziak, która ostatnio buszowała po tym blogu i zostawiała miłe komentarze. Dziękuję Kasiu :)

6 komentarzy:

  1. W takim razie zajrzę na Youtuba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. San Escobar, ale mi przypomniałaś. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre to porównanie z POK. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słucham i podziwiam.
    Czy możesz objaśnić co się kryje za skrótem P.A.S.E.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wyjaśniam w filmiku wprowadzającym i w którymś z odcinków przypominam. Pozdrawiam

      Usuń
  5. A to proszę obejrzeć filmik wprowadzający w temat. P.A.S.E.M. co to i po co? - wprowadzenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa