wtorek, 1 października 2019

Życie niesie wiele niespodzianek, nie zawsze miłych

Ostatnio zaniedbałam wszystko. I ten blog, i kanał na YouTube, i fanpage na FB. Sypnęło w rodzinie pogrzebami i to osób mi bardzo bliskich. Jeszcze nie ochłonęłam. We wrześniu zmarli mi wujostwo, w odstępie tygodniowym - najpierw wujek, potem moja ukochana ciocia poszła za mężem, wczoraj chowano mojego stryja. Oby na tym się skończyło.

Odwołano również Ogólnopolski Festiwal Piosenki Opozycyjnej, w którym miałam wziąć udział 10 października. Ma się odbyć w innym terminie. Po wyborach, to już będzie musztarda po obiedzie. Nie wiem, czy w innym terminie pojadę. Moje piosenki pisane były na teraz, po wyborach będą już nieaktualne. Musiałabym napisać i opracować nowe. Obawiam się, że zapał mi minął.

A że wybory się zbliżają wielkimi krokami, to mam do Was wyborczą odezwę - ostatnią zwrotkę jednej z moich piosenek przygotowanych na festiwal:

Nie bij piany, porzuć spory!
Tyłek rusz, idź na wybory!
Zadecyduj sam o sobie,
Bo inaczej ja to zrobię
I będą cię męczyć zmory!!!

6 komentarzy:

  1. Lubię kolorowe sny, nie zmory, więc na pewno pójdę.
    Miejmy nadzieję, że zła passa już za Tobą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Emigranckie życie jakoby wyklucza mnie z wyborów, bo mam za daleko aktualnie (do ambasady kawał, do Polski jeszcze większy), więc wstrzymuję się od głosu.
    Szkoda, że z tym festiwalem Ci nie wyjdzie. Mimo to, życzę Ci potężnej weny twórczej – może jednak będziesz miała coś na okazję powyborczą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy szczerego współczucia, Czarownico.

    A życie naprawdę pisze scenariusze nie do wymyślenia przez najlepszych scenarzystów. :(

    Mimo wszystko, trzeba trwać, tworzyć, być.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za dobre słowo. Ściskam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rządzący boją się Piosenki Opozycyjnej ale nie Opozycji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa