niedziela, 22 listopada 2020

Muszę! Inaczej się uduszę!

 Po wypowiedzi słynnego celebryty, znanego ponoć głównie w Chinach i w Polsce, dopieszczanemu przez naszą TVP, że on to dopiero jest artysta, a o jakimś tam zespole Kult, to nikt nie słyszał i nikt nie kupuje płyt tego zespołu, postanowiłam temu panu zadedykować moją ostatnią satyrę. Stwierdziłam, że muszę, bo inaczej się uduszę!

Ja akurat mam płyty zespołu Kult, a płyt tego pana od bajerowania nie posiadam ani jednej. Więc ułożyłam i nagrałam w warunkach czystej amatorszczyzny moją prześmiewczą piosenkę, którą śpiewamy na melodię "Córki rybaka" zespołu Wały Jagiellońskie. Wykorzystałam podkład karaoke dostępny na YouTube. Zapraszam do wysłuchania. No i proszę o uśmiech 😄



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa