niedziela, 30 grudnia 2018

Witajcie po Świętach

Kochani, dziękuję bardzo za życzenia i dobre słowo. Święta spędziłam na Ukrainie, gdzie odbyły się chrzciny mojej wnusi. Mała podróżniczka w wieku 2,5 miesiąca już przespała pierwszą podróż samolotem 😄
 I pomyśleć, że ja na taką podróż czekałam kilkadziesiąt lat!

Spędziłam tam cudowny tydzień. Przyjęto nas po królewsku. Wreszcie poznałam więcej osób z rodziny mojego zięcia. Wspaniali, uśmiechnięci, przyjaźni ludzie. Mimo niełatwej wspólnej historii obu narodów moja córka, mój zięć i owoc ich miłości - moja prześliczna wnuczka pokazują, że gdy jest dobra wola, zgoda i miłość, to co było - nie ma znaczenia. Ważne jest TU i TERAZ. I niech im się szczęści, a mała niech rośnie zdrowo na pociechę całej rodziny.



❤️💝❤️💝❤️

3 komentarze:

  1. Na temat witania gości coś wiem z autopsji, bo też mam rodzinę za tamtą granicą. Serca w szklankach i na talerzach! :)Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest najlepsza nadzieja na przyszłość!
    Dobrego roku dla Ciebie i Twoich najbliższych:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna puenta owocu miłości, naprawdę podoba mi się to co napisałaś.
    Pozdrawiam i życzę Ci udanej zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa