niedziela, 30 września 2018

Mecz o mistrzostwo świata

No to dzisiaj kibicujemy naszym siatkarzom! Cieszę się, że utarli nosa Amerykanom. Bo to nie ma nic wspólnego ze sportową walką, gdy drużyna ewidentnie podkłada się rywalom, by w półfinałach trafić na Polaków, rzekomo słabszych niż Serbowie. No to mieli, co chcieli i musieli zadowolić się "finałem pocieszenia", czyli walką o brąz, który zresztą zdobyli po 4 setach. Tak to bywa, gdy ktoś zamiast walczyć na maksa, za dużo kombinuje.


A nasi dzisiaj zawalczą z Brazylią, już zaciskam kciuki!
Niechaj zdobędą mistrzostwo!
Należy im się!
🙂👍

******
😄😄😄

Już po meczu!

Brazylia - srebro, a POLSKA - ZŁOTO!
I właśnie o to chodziło!
O TO!

🥇🥇🥇🏺🥇🥇🥇

15 komentarzy:

  1. Tak! Jeżeli chodzi o naszą siatkarską reprezentację - popieram fanatyzm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boja, jestem kibicką, nie fanatyczką. Tak samo kibicuję naszym szczypiornistom, futbolistom czy lekkoatletom, a z całą pewnością skoczkom narciarskim. Zimą, skoki narciarskie dostarczają mi należnej dawki adrenaliny. Od dzieciństwa nie opuszczam transmisji z tych zawodów.

      Usuń
    2. Wiesz, Czarownico... Ja chyba jestem fanatycznym kibicem. Nie tak dawno temu nasi czterystumetrowcy zdobyli mistrzostwo świata w sztafecie i pobili rekord świata (w hali, ale też fajnie). Czasami puszczam sobie film z ich występu, by poprawić sobie nastrój...

      Usuń
  2. Oglądam właśnie... jest dobrze, jest dobrze!:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to skutecznie trzymałaś kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Skuteczność moich czarów jest nie do podważenia! ;-)))))))

      Usuń
  4. górą nasi. sami siebie zaskoczyli chłopaki. a trener coś bąkał, że pomylili medale, bo on chciał tego z olimpiady... i dopiero zaczęli ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, jeśli nie spuszczą z tonu, to będą mieli i olimpijski. Ja w każdym razie w to wierzę!

      Usuń
  5. Gra była wspaniała, ale właśnie czytam ile dostaną kasy za to mistrzostwo... tu jest tragedia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo u nas zamiast dofinansowywać, tych, którym się jeszcze chce i mają wyniki, to się pakuje w tych patałachów, którzy najlepiej to w reklamach grają, a we łbach im się poprzewracało. Jak kiedyś pokazali, w jakich warunkach trenuje rzut młotem Fajdek, to tylko ręce załamać! I tak jest nie tylko z lekkoatletyką, ale i z siatkówką, z piłką ręczną i wielu innymi dyscyplinami. Ja bym naszym piłkarzom opróżniła korytko i dała papu dopiero wtedy, gdy będą dobre wyniki po świetnej grze.

      Usuń
  6. U siebie pisałem
    z wielkim zapałem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopisze jedno zdanie,
    dzieki za odwiedzanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóź przerwałem ciszę,
    dalej się kołyszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Święte krowy, czyli piłkarze dostają kasę za samo trzymanie piłki w ręce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do komentowania.

W przypadku braku konta na Google lub Fb i logowania się jako "Anonimowy", bardzo proszę o podpisanie się w treści komentarza, gdyż chciałabym wiedzieć, kto do mnie pisze.

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, jednak komentarze obraźliwe i zawierające wulgaryzmy będą konsekwentnie usuwane. Dobre maniery i kulturę słowa cenię ponad wszystko.

Szczególnie polecam:

Fraszka na gościa